Informasjon om Covid-19 tiltak på hotellet

Smittevern på Karl Johan Hotel

Det skal være trygt å bo på Karl Johan Hotel, og vi følger til en hver tid de standarder Best Western Hotels&Resorts og Folkehelseinstitittet setter, samt egne tiltak tilpasset hotellet.

For tiden har vi ingen frokostservering av hensyn til smittevern og utbyggingen av restauranten.

Vi har desinfeksjonsmiddel tilgjengelig i alle gjestearealer for både gjester/hotellmedarbeidere.

Kontaktflater som dørhåndtak, gelender, betalingsterminaler og andre berøringsflater på hotellet blir hyppig vasket.

Vi ber våre gjester om å bruke desinfeksjonsmiddel eller vaske hender når de ankommer hotellet.

Dersom du føler deg dårlig og er usikker på årsaken, ber vi deg holde deg hjemme og komme tilbake ved en annen anledning.

Vi har prosedyrer for gjester og ansatte som føler seg dårlig eller får påvist Covid-19 smitte.

Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med oss på;

Tlf  23 16 17 00 eller sende oss en epost til booking@karljohan.no




Best Western informerer

Din helse og sikkerhet er viktigst for oss når du bor på et Best Western hotell. Best Western Hotels & Resorts og våre 156 hoteller i Skandinavia forholder oss til myndighetenes kanaler for informasjon, status og råd om situasjonen i hvert respektive land kjeden har hoteller i. Vi følger nøye med på veiledningen fra WHO og Folkehelseinstituttet.

Vårt fokus er å møte våre gjesters behov. Her er noen eksempler på tiltak som blir gjort:
Hotellene har økt fokus på rengjøring av fellesarealer som resepsjon, møbler og inventar i frokostsal.

Regelmessig rengjøring av overflater som gjester berører ved slik som nøkkelkort, dørhåndtak, heisdører, knapper og lysbrytere.

Les mer her

 
Summa: ...kr
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2020 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Vi bruker cookies for å gi deg en bedre brukeropplevelse