Informasjon om Covid-19 tiltak på hotellet

Vi er midlertidig stengt 

Karl Johan Hotel må dessverre midlertidig stenge for å sikrestille videre drift. Vi har ikke hatt smittetilfeller av coronaviruset på vårt hotell, men ser oss nødt til å stenge i en periode grunnet lavt belegg. Stengingen gjelder fra og med 17.mars.

Alle gjester som hadde en bestilling hos oss til og med 31. mars har fått hjelp til å kansellere reservasjonen.

Ved spørsmål om din fremtidige bestilling er det best å ringe oss på
Tilf  23 16 17 00 eller sende oss en epost til booking@karljohan.no
så hjelper så godt vi kan.

Har  du booket gjennom en annen kanal (Booking.com, otel.com/Expedia) og ønsker å avbestille eller endre din reservasjon, er det best å kontakte den gjeldende parten direkte.

Vi vil informere dere så fort vi kan åpne dørene igjen, og gleder oss til å ønske gjester velkommen.

Ta godt vare på hverandre i denne vanskelige tiden!

Best Western informerer

Din helse og sikkerhet er viktigst for oss når du bor på et Best Western hotell. Best Western Hotels & Resorts og våre 156 hoteller i Skandinavia forholder oss til myndighetenes kanaler for informasjon, status og råd om situasjonen i hvert respektive land kjeden har hoteller i. Vi følger nøye med på veiledningen fra WHO og Folkehelseinstituttet.

Vårt fokus er å møte våre gjesters behov.Her er noen eksempler på tiltak som blir gjort:
Hotellene har økt fokus på rengjøring av fellesarealer som resepsjon, møbler og inventar i frokostsal og utstyr i treningsstudio/gym

Regelmessig rengjøring av overflater som gjester berører ved slik som nøkkelkort, dørhåndtak, heisdører, knapper og lysbrytere

Les mer her

 
Summa: ...kr
Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2020 Best Western International, Inc. All rights reserved.
Vi bruker cookies for å gi deg en bedre brukeropplevelse